CARB-BLOCKERS?

Jag undrar lite om någon testat dessa så kallade carb-blockers som finns att köpa? Det känns som att de fick ett litet uppsving när Katrin skrev om dem och började sälja dem på LCHFklubben.se. Jag har själv inte testat men det är ju skitbra om det funkar! Det vore faktiskt inte fel om man skulle kunna "fuska" men vad man saknar mest ibland utan att det har en sådan effekt på kroppen och insulinnivåerna.
Det känns dock naturligare att helt enkelt skippa carbsen och så verkar det som att man kan få en hel del biverkningar (läs här). What's the verdict? Någon som har koll?

// Jonna

Kommentarer
Postat av: angie

Vad lustigt! Jag köpte precis en sån här burk idag... ska se om det funkar.. Så kan jag återkomma med resultat ;) Hoppas det går bra med allt ditt pluggande hjärtat! <3

2012-05-29 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0