Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag var ju verkligen på topp igår efter min bedrift på löpbandet, men sen fick jag ett samtal som vände dagen upp-och-ner. Tänk när man vaknar på morgonen så har man verkligen ingen aning om vad gud, eller vem det nu är som bestämmer, har planerat för en.

Så det blev en lugn hemmakväll i soffan med min fina Angelica. Vi slängde ihop lite tacos och gjorde goda ostchips att ha som nachochips typ, riktigt gott! Sen bakade vi chokladbollar igen som jag tänkte ge bort till pappa och Anette när jag ska dit senare. (hoppas dom inte hinner läsa här!)

Glöm inte att kika in ikväll och se vilka utmaningar som väntar nästa vecka!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: sofiahassan

hur länge har du ätit enl lchf ? :)

2012-05-06 @ 09:50:32
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Sara

Va gott!! =)

2012-05-06 @ 12:07:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0