Egentid

Jag har känt mig rätt stressad det senaste. Det är så mycket man ska hinna med dels på jobbet och sen hemma med alla måsten i vardagen. Sen får jag kanske "skylla mig själv" när jag väljer att träna nästan varje dag, det tar ju trots allt lite tid. Trots att det bara är tisdag är redan hela min vecka uppbokad, så ikväll bestämde jag mig för att boka in vila & egentid. Det är det jag vill komma till; egentid är så extremt viktigt för välmåendet! Sätt av en kväll där du gör precis vad du känner för.

Så efter jobbet åker jag till gymmet och kör järnet sen blir resten av kvällen Sofia-tid!

// Sofia


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej!



Vet ni (brukar ni) räkna ut ungefär hur många gram/procent kolhydr. ni får i er/dag?



Hälsningar Jennie

2012-05-08 @ 13:54:17
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Frida

Så härligt. Hoppas att du har en mysig Sofia-kväll :)

2012-05-08 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0