Grattis Frida!

Idag är det verkligen ingen vanlig dag för det är min fina syster Fridas födelsedag! Stort grattis till dig <3

Jag har varit ute på morgonpowerwalk, passade på att smycka Fridas bil på vägen med några ballonger :) Men jag måste säga att jag inte känner mig på topp idag. Vet inte om det är lite allergi eller biverkningar från gårdagen men mina ögon är svullna & jag känner mig hängig. Men jag ska nog lyckas ta mig igenom den här dagen också! Tänkte göra äggröra & bacon till frukost nu innan jag beger mig till jobbet..

// Sofia

image description




image description


Kommentarer
Postat av: Frida

Tusen tack! Så roligt att få ett eget inlägg på eran fina blogg :) Och bilen var ju superfin i morse, ville nästan inte ta bort ballongerna ju!

2012-05-30 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0