Hola mis amigos!

Allt är precis som det ska här i Torrevieja; solen lyser, poolen är skön, havet glittrar, cola lighten är kall & jag har bränt mig! Igår & idag har vi varit runt med olika mäklare för att försöka hitta ett hus/en lägenhet som vi skulle kunna tänka oss att köpa. Imorse kikade vi på en som jag blev lite kär i, men vi får väl se hur det blir... Om vi bestämmer oss för att slå till vet jag exakt hur mina semesterveckor kommer spenderas, det är en sak som är klar!

Det går bra med LCHF, vet man bara exakt vad man får äta och inte så är det ganska lätt att anpassa. Igår åt jag en utsökt Ceasarsallad (utan krutonger) & till lunch har vi lagat äggröra, korv & stekta champinjoner - gott!

Soliga hälsningar från Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0