Jag har också världens bästa mamma..

.. Men då hon envisas med att inte läsa blöggen så känns det lite onödigt med ett inlägg riktat till henne ;) Jensine, du kan kanske hälsa att hon är världens bästa?

Nåväl, till vad jag skulle skriva om; Sofia är ju också världens bästa som ger mig lite "ledigt" när jag behöver det som mest.. Jag ska trots detta försöka hinna en sväng till gymmet i morron! Åh vad jag längtar tills allt är klart här nu, jag är sååå redo för lite ledighet!

Ikväll har jag iallafall gjort matlådor (köttfärs- & vitkålsröra) så nu har jag något att äta i veckan. Det senaste har det blivit mycket plocka-själv-sallader från Ica och även om det är gott så blir man inte riktigt lika mätt som på riktig mat och sen är det ju rätt dyrt.. Well nu ska jag krypa ner i sängen, sov så gott!

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0