Kämpa på!

Åkte faktiskt till ICA på rasten och köpte red bull sugerfree & nötter, kände att jag behövde extra energi, även om jag lovade mig själv very low carb hela veckan fram till helgen. Men inatt sov jag bara lite mer än fem timmar, då får man lov att rubba på lite regler. Och jag veeeet att det är farligt och dåligt med redbull, men alla har vi något dåligt i vår kost. Andra äter massa socker - jag unnar mig sockerfri redbull & cola light lite då och då. Noll kolhydrater, men givetvis massa annat som inte är bra.. Jaja, ingen är väl perfekt? ;D

Efter jobbet blir det gymmet, kommer säkert vara taggad för en timma på löpbandet när jag väl fått i mig en Celsius!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0