Kul kväll!

Hej alla fina!
Jag ber om ursäkt (mest till Söffan) för dåligt bloggande under dagen. Förklaringen ligger litegrann i att jag har en extremt trevlig kväll med kompisarna på bilden! Hur kommer det sig att man alltid känner sig dålig när det passar som sämst? Well, jag tenderar att få små feberslängar då och då som oftast går över ganska snabbt så jag hoppas att det är fallet nu också! Hoppas förresten också att ni som läser haft en bättre start på veckan än vad jag har, måndagar är ju alltid en fest ;)

//Jonna


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig!!

2012-05-08 @ 08:04:04
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: hemlig!

Krya på dig jonnis <3 /Dusseldorf läsare

2012-05-08 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0