Lägenhetsköp & läppglans

Hej på er!
Läget i Spanien är stabilt! Jag kämpar på med kosten; petar bort tomat & majs från salladen, beställer Ceasarsallad utan krutonger, igår fick jag kyckling med nån slags panering på som jag med största sannolikhet inte kunde äta så jag utövade byteshandel och fick en bit av syrrans köttbit istället. Det mesta löser sig faktiskt alldeles utmärkt och jag saknar inte en enda sak!

Veckans utmaning rullar på, jag kör en timma PW utmed strandpromenaden varje morgon, alldeles underbart!

I förmiddags slog faktiskt jag, Frida och pappa till på en lägenhet! Den är fantastisk, hoppas allt med köpet är klart till semestern, då sticker jag nog ner 3 veckor..

Sen tänkte jag tipsa om nått som egentligen inte handlar om LCHF alls, men det handlar i för sig om hälsa och välmående; läppglas med solskyddsfaktor i! Jag har två stycken från Hawaiian Tropic med spf 25. Snacka om två flugor i en smäll; skydda läpparna från den lömska solen och samtidigt se snygg ut!

Bara två hela dagar kvar här, jag längtar inte hem för fem öre..

(Då jag bara kan ladda upp inlägg här UTAN bilder kommer jag skicka några till Jonna över Facebook och be henne lägga till dem här, smidigt va? Vad skulle jag gjort utan henne? <3)

/Sofia

(Hihi, ja Sofia, vad skulle du göra utan mig? ;) Well, här kommer bilderna!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0