Långhelg - ja tack!

Man skulle nästan kunna säga att det är fredag idag! Det känns liksom lite gött även om jag behöver plugga precis lika mycket som om det hade varit vanlig torsdag i morgon. Jag ska i alla fall spendera helgen i stugan och det ska bli så himla skönt att byta luft och bli lite ompysslad av mamma & pappa! Jag tänkte försöka övertala min lillasyster till att vi ska premiärbada trots att vädret inte ska bli klockrent, men vi får väl se hur det blir med den saken.. Ett par promenader på stranden lär det i vilket fall bli och kanske också någon joggingrunda. Jag måste ju trots allt röra på mig minst en gång per dag med tanke på utmaningen..

// Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0