Nu du Jonna.....

...kommer din dom! Som ni kanske redan läst här så har Jonna kastat in handuken och meddelat att hon inte kommer genomföra Göteborgsvarvet till helgen. Då detta var hennes utmaning denna vecka innebär det att hon faktiskt misslyckas. Jag tycker det var modigt och moget av Jonna att fatta det beslutet; man ska absolut må bra av träning och inte känna press och stress! Så trots att detta innebär att hon failar utmaningen tycker jag hon har vunnit på ett annat sätt; hon fattade ett beslut, blev kanske lite besviken på sig själv, men kör på ändå med träning osv. Är det inte härligt att vi alla är mänskliga och helt enkelt inte pallar allt hela tiden?

Jag tänker inte vara så hård mot min fina vän, man möter så mycket motstånd runt omkring sig som det är (måsten, skola, jobb osv..). MEN, hon ska inte komma heeelt smärtfritt undan detta. Så ny utmaning, som börjar gälla NU är 100 sit ups, 50 upphopp och 50 rygglyft varje dag. Alltså ikväll, imorgon, på lördag och på söndag. Sedan väntar nya utmaningar för oss båda!

Det är nog bäst att jag skickar ett sms till Jonna att hon kikar in här, hon har ju trots allt bara 3 timmar på sig att genomföra dagens träning ;)

Min utmaning går förresten bra, det är sjukt skönt att sova 8 timmar varje natt. Jag känner så tydligt att jag faktiskt behöver den sömnen för att må bra.


// Sofia


jag och jonna en blöt natt i Portugal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0