Ny vecka!

Då var det måndag igen & nya tag för ny vecka! Jag har några löften till mig själv inför veckan; ta upp morgon-power-walks igen! En timma varje morgon förutom söndagar. Det är inte bara riktigt bra träning utan dessutom den bästa starten på dagen man kan få. För att jag ska orka upp halv sex på morgonen & dessutom sova ordentligt måste jag komma i säng i tid, det blir andra löftet. Tredje löftet är att även denna vecka hålla very low carb - mörk choklad och annat gottigt får vänta till helgen!

Igår var det verkligen galet varmt, termometern visade över 30 grader. Det var inte jättegött att vara inne på gymmet och springa på bandet kan jag tala om, tycker bilden nedan visar rätt bra hur jag liiiider...

/ Sofia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0