Spanien baby!

Hej!
Det kändes så bra i hela kroppen när jag åkte från jobbet idag; en veckas semester here I come! Jag har varit och inhandlat lite saker jag behövde och hann även med en timma på gymmet. Missade att de stängde kl sju så jag sprang glatt på löpbandet till tio över och fick skämmas när jag kom ner till receptionen.. Tyckte väl att det var folktomt men tänkte att alla kan ju inte vara lika hurtiga som mig ;)

Nu har jag packat allt, det är ju så svårt att veta om man har glömt nått men det märker jag väl... Det ska bli riktigt kul att se hur det går med LCHF nere i Spanien, jag kommer hålla hårt på kosten även om det blir svårt! Jag har även packat ner träningskläderna, ingen tid för vila! Ser det som ett ypperligt tillfälle att ha massa tid för långa promenader/löprundor. Utmed strandpromenaden kanske, inte helt fel!

Jag har skrivit några inlägg som Jonna får publicera under veckan, tänker ju inte överge er helt såklart. Sen hoppas jag även kunna liveblogga på plats, så att ni får hänga med på resan också :)



Jag tar det säkra före det osäkra och tar med mig lite mellanmål
att ha under veckan. Babybel, mörk choklad, paranötter, hasselnötter & så te.
Köpte även tre böcker som jag tänker sluka under veckan!



PUSS till er alla, hoppas det inte fortsätter regna här hemma som det gjort
senaste veckan och jag hoppas att ni får lite sol på er också!

// Sofia


Kommentarer
Postat av: chanette *pixi-jo*

tacka gudarna för att man får äta babybell ostar med lchf ha ha

2012-05-13 @ 22:00:10
URL: http://jagpluslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0