Tack Söffan...

... för min nya utmaning! Jag är hade faktiskt nästan förväntat mig ett värre straff än så om jag ska vara ärlig. Jag klagar alltså inte, ett straff tyckte nog till och med jag att jag skulle få ;) Snart ska jag nu till gymmet för en sväng på bandet & lite styrka så ska då passa på att klara av dagens situps/upphopp/rygglyft. Det är verkligen inte varje vecka man spenderar en fredagkväll med att träna men det är ju verkligen det perfekta sättet att kicka igång helgen!

Nedan kan ni se min lunch från igår! Det behöver inte vara krångligt eller ta lång tid att fixa matlådor och det här var riktigt gott! Tips, tips!

// Jonna

Lathets-matlåde-tips: grillad kyckling, broccoli & bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0