Tacosbröd

Hej!

För ett tag sedan var jag hos min vän Angelica och hennes fina Mattias på tacos- och spelkväll. Händiga Angelica hade varit så gullig och bakat LCHF-tacobröd som vi kunde äta. Jag har tyvärr inget exakt recept (Angie, du kan ju skriva det i kommentarerna kanske? ;D) men jag tror att det var gjort på ägg, fiberhusk och smör..? Smaken påminde i alla fall om omelett men det var faktiskt gott och rätt så maffigt så jag orkade inte mer än ett. Ett tips till er alla taco-älskare, perfekt till fredagsmyset ikväll?





// Sofia


Kommentarer
Postat av: angelica

Vad roligt att du lagt upp dessa :) Jag kan dock inte stoltsera med att jag kommit på receptet själv... Det kommer härifrån:



http://56kilo.alltforforaldrar.se/tacofredag-kycklingwrap-lchf/

2012-05-25 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0