Tekniska problem

Det här fick jag av Sofia på fejjan igår! Det verkar som att hon är lite orolig över att jag ska sköta bloggen själv den här veckan. Sofia, jag hade också mobilbloggsproblem igår och inte dator på hela dagen typ. Men jag ska inte göra om detta misstag, hädanefter blir det tidsinställda inlägg ;)

Till något helt annat; jag sitter förtillfället hemma i min soffa, lite småbakis men nyduschad. Idag är planen uppsatsskrivande och förhoppningsvis lite tid för träning ikväll. Kanske lite häng med min syrra och hennes kille som har sovit hos mig inatt också men det har jag inte bestämt mig om ännu. Hoppas ni har en fin helg! Håll utkik ikväll för då kommer nya utmaningar!

// Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0