Gårdagen i bilder

Igår var jag och min syster Frida på gymmet igen och körde ett hårt styrkepass tillsammans. Det tåls att säga igen; det är så mycket roligare att träna tillsammans med någon! På tal om Frida så vill jag tacka henne för att hon är världens bästa; det spelar ingen roll vad det än gäller så ställer hon upp, stöttar, tröstar, skrattar, bryr sig, lyssnar. Det kan inte vara lätt att ha en så krävande lillasyster som mig, men hon hanterar det galant! Vill även skicka iväg en liten hyllning till mina fina, fina vänner som peppade och tröstade mig igår när en liten del av världen ramlade ner på mina axlar.

Jag bjuder på några bilder från gårdagen;


Sommaren närmar sig med stormsteg! Invigning av nya ballerinaskor
och jag blir fortfarande så glad i kroppen när jag ser min tattoo

Lunch i solen med fina Emelie, LCHF-tallrik på Café Viskan

Ser kanske enkelt ut men en ack så jobbig övning där du helt enkelt bara lyfter
armarna upp från kroppen till den positionen jag har på bilden och så ner igen

Frida in action! Här kör hon en övning som tränar baksida lår.
Startposition är som ni ser på bilder, sedan pressar man
sig snabbt upp och sänker långsamt ner igen:



I den här övningen sitter man typ så som jag sitter på bilden, och spänner
magen ordentligt, i ett visst antal sekunder. Jag körde på 45 sek.

Nytta med nöje! Vi hade Spanien-möte hemma hos pappa och fikade med
LCHF-chokladbollar. På lördag sticker vi till Spanien en vecka för att kika på
eventuellt framtida lyor i Torrevieja och så passar vi på att semestra lite såklart.


// Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så fin du är! Jag är jätteglad för att du är du och för att du är min syster <3

2012-05-07 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0