Vecka 20

Veckan som gick
Klockan är lite över 12, jag vet, men här kommer trots det nya utmaningar för den kommande veckan. Den som gick är iallafall ordentligt slut i och med detta så en liten utvärdering känns passande. Jonna sprang inte varvet men fick en ny utmaning. Läxa att lära; träning ska vara kul och varvet (eller något liknande) en morot, inte ångestframkallande. Sofia har lärt sig massor om sina sovvanor och kommit fram till att 8 timmars sömn varje natt gör gott av många anledningar!

Jonna till Sofia v 20
Eftersom Sofia är och göttar sig i Spanien kan hon inte direkt gå till gymmet som hon brukar. Det kan faktiskt vara rätt svårt det där - att hålla träning och bra man när man är på semester. Men, att röra på sig mår man alltid bra av och det går faktiskt att kombinera med solningen om man väljer rätt träningsoutfit! Min utmaning till dig Sofia blir därför att powerwalka minst en timma varje dag den här veckan, kör hårt my friend!

Jonna till Jonna v 20
Eftersom, igen, Sofia är i Spanien, så kan hon inte lägga upp en utmaning till mig här på bloggen. Jag tycker ju att hon ska njuta så mycket som möjligt nu när hon är iväg, och därför utmanar jag mig själv den här veckan. Den innehåller en långhelg och jag har ännu inte kommit fram till om jag ska vara kvar i Göteborg, samtidigt har jag massor att fixa pga slutspurt i uppsatsskrivandet. Min utmaning till mig själv blir därför att träna något varje dag (gym/löpning/PW, whatever), det viktigaste är att det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0