Work that body!

Efter en varm och intensiv dag på jobbet åkte jag hem och laddade en timma innan det var dags för träning med Angelica. För att orka ett hårt styrkepass kokade jag två ägg och åt dessa tillsammans med en Celsius-dryck, perfekt mättande och uppiggande! Vi körde helkroppspass, riktigt härligt! När vi var klara promenerade vi hem till mig, blandade oss varsin proteinshake och satte oss på en balkong jag knappt visste fanns, finns en på våningen över mig som är gemensam för alla i huset - perfekt. Där njöt vi av kvällssolen, herregud, livet behandlar mig så väl nu.

Nu blir det lite Eurovision innan jag klättrar upp på loftet för sömn. Imorgon är det fredag, wiihho!

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0