Aktiv dag

Jag blev inspirerad av utmaningen och gick upp tidigt i morse för att dra till gymmet. Jag säger det igen - bästa sättet att börja dagen! Det enda för mig är att jag måste se till att äta frukost efter, annars blir hela dagen konstig matmässigt. Att gå omkring hungrig är inte att rekommendera. Efter jobbet drog jag sedan till gymmet igen. Det blev Dansstep för första gången på jag vet inte hur länge. Och det kändes, jag hängde inte alls med i stegen. Jag räknar dock med att det ska gå bättre nästa vecka. Ni vet väl att man bör ge ett nytt pass minst 3 chanser innan man dömer ut något? Speciellt när det handlar om pass som kräver mycket koordination. Men det är kul när man lärt sig stegen, en timme går verkligen jättefort!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0