Äntligen hemma!

Vet ni? Jag lyckades ta mig till gymmet i morse! Det blev 30 minuter på bandet och så lite mage på det. Inte så mycket men bättre än inget. Och lite lagom innan frukost. Jag gillar verkligen 6 Pack Abs-appen så har ni inte testat den - gör det! Jag hade redan träningsvärk sedan bodypumpen i söndags så morgonens pass gjorde att jag knappt har kunnat gå idag. Men det ska väl kännas att det händer något?!

Det är ju också så fantastiskt gott med frulle efter att man rört på sig. Jag brukar oftast bara köra på en bullet-kaffe på morgonen men om man tränar på fastande mage så är det extra viktigt att fylla på med energi. Idag blev det därför lite att äta också; avokado, keso, lite paprika och några salamiskivor. Enkelt & gott. Hade gärna bjudit på en bild men insåg just att min jobbmobil med bilden i ligger kvar på jobbet. Ni får därför en fitspo-bild istället, håll till godo.

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0