Att glömma bort tiden

I söndags förlängde jag mitt gymkort hos Friskis & Svettis – det blir ytterligare ett år tillsammans! I måndags körde jag ett pass på crosstrainern, 50 minuter av svett blev det. 50 minuter tycker jag kan kännas som en evighet när man står och gör samma sak heeeela tiden men jag har verkligen hittat ett sätt som gör att man glömmer av tiden. Jag kollade på tv4play i min iphone. Först såg jag senaste avsnittet av Så mycket bättre och sedan halva Solsidan. Jag fick en chock när jag såg att det hade gått så fort – det enda jag märkte var att jag var slut i kroppen och att svetten rann, men jag hade inte kollat på klockan en enda gång. Gött!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fasen vad smart! Det ska jag också börja göra sen när jag kan träna igen! Tack för tipset :)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra! Det passar ju perfekt när man går på löpbandet eller kör typ crosstrainer - tiden flyger verkligen iväg :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-15 @ 11:11:03
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0