Att sakna...

Okej, nu är det i princip bara tre dagar kvar av Paleo - alltså stenålderskost, typ som LCHF fast mejerifritt och lite frukt om man vill. Jag kommer skriva en lite längre utvärdering av det hela sen, men det jag kan säga nu är att jag saknar mejerier! Herregud så gott det hade varit med en skvätt grädde i en kopp te, eller lite vispad grädde med bär, eller parmesanost, eller fetaost i salladen.... Under dessa 4 veckor har jag ju också helt avstått från cola light, choklad, "sötsaker" osv.. GE MIG SÖNDAG NU!
 
Det blev ju inte direkt bättre när jag gick igenom våra bilder på Instagram (@nejtillkolhydrater) och såg detta....
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt!! Men du klarade det! :) Hur kommer du fortsätta nu då? Inte mejerifritt antar jag? ;)

Svar: Yes, I did it! Nej, mejerifritt blir det nog inte ;) Kommer gå tillbaka till heeeelt vanlig LCHF men absolut tänka på att hålla nere på typ ost och grädde, man behöver ju inte vräka i sig liksom... :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-17 @ 13:09:56
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0