Bästa lördagen

I lördags hade jag, mina två systrar och mamma en riktig kvalitetsdag. Först hade vi hemmaspa och jag säger bara en sak - varför gör man inte sånt oftare? Det blev body scrub, bastu, massage, ansiktsmask, hårinpackning, fotbad och fotskrubb, måla naglarna, färga mamams hår... You name it - så gött det var! Under tiden vi gjorde allt detta härliga fanns ett bord med lite tilltugg: kex, brieost, parmesan, skinka och korv, nötter, choklad och frukt. Efter lite piff och fix av oss brudar åkte vi ner till stan för att äta middag på Restaurang Babbel här i Borås. Allihopa körde på tapas så vi hade hela bordet fullt med smårätter. Jag la Paleo lite åt sidan, det hade blivit en riktigt tråkig middag annars faktiskt, och körde LCHF igen för kvällen. För mig blev det kycklingspett, heta scampiräkor, tomat- och mozarellasallad och en ost- och charkbricka. S-å g-o-t-t. 

/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vill göra det igen, NU!

Svar: Vi får göra det snart igen <3
NEJtillkolhydrater

2012-11-15 @ 15:05:38
Postat av: Hanna H

Nu vill jag inte på något sätt förstöra lördagsmyset så här i efterhand. Men kika in här och kolla på den filmen innan ni äter scampi igen.. http://blogg.naturskyddsforeningen.se/redaktionen/2011/08/23/antiscampi/
Känns inte så naturligt att äta, med andra ord inte så LCHF :-/ Oerhört trist, eftersom det verkligen är gott!

Svar: Hej Hanna! Jag kollade på filmen, visste sedan innan också att man borde välja bort jätteräkan.. Det är väl något man får försöka tänka på i fortsättningen, så synd bara när det är såå gott...
NEJtillkolhydrater

2012-11-15 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0