En helt vanlig tisdag

Det här med vuxenlivet alltså.. Ibland känns det som att man bara fyller dagarna med massa måsten. Är inte det otroligt tråkigt?!
 
Efter jobbet igår (åtta till fem vareviga dag, det är ju en jäkla tur att man gillar sitt jobb!) åkte jag och en kompis till gymmet. 1,5 timma fick jag ihop till veckans utmaning, känns bra. Sedan var det hem, städa iordning lite i lyan (hade ett berg av kläder i soffan som ville in i garderoben...), betala räkningar (finns det något tråkigare?), organisera smutstvätten inför imorgon (har tvättid) och till slut fixa nått att käka. Igår fick det bli äggröra på två ägg, en skvätt grädde och parmesan. Först smulade jag ner lite ost i stekpannan när jag blandade äggen med grädden och sedan skivade jag några bitar och la på när det var klart. Till detta blev det också en smörgås.
 
Bra kvällsmat. Rätt tråkig vuxen-kväll i övrigt. 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0