Galenskap...?

I måndags var jag ute på en timmas powerwalk innan jobbet och imorgon är det återigen dags för morgonträning. Jag ska med min syster Frida till hennes gym för träning mellan kl 6 och 7 och sedan blir det en lång och god frukostbuffé där. Att ställa klockan på 5 tar verkligen emot - men det kommer vara värt det efteråt. Får tänka så... På lördag har jag bokat in mig på ett dubbelpass på förmiddagen; indoor walking och cirkelgym. Veckans utmaning rullar på!

Verkligen dags att sova nu...

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är sjukt jobbigt att gå upp tidigt.. Jag kör ju eran utmaning och häromdagen sov jag två timmar mitt på dagen i ren utmattning:P..

Svar: haha oj då! men visst är det skönt när det väl är gjort på morgonen? :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-23 @ 23:30:00
URL: http://www.hannakjonsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Japp efteråt är det jätteskönt:)

2012-11-25 @ 18:24:21
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0