Harregud...

Har ni sett Katrin Zytomierskas senaste utspel? Även om jag egentligen inte vill ge henne fler läsare så måste ni verkligen klicka på länken och gå in och läsa. Hon går verkligen in för att provocera här känns det som och jag fallar ju handlöst för det. Gud så provocerad jag blir! Jag brukar gilla Katrin för att hon är rakt på sak men här går hon för långt. Snacka om personangrepp! Nu är det fkatiskt så att alla vill inte banta ner sig till 55 kg Katrin, tro det eller ej så trivs vissa med att inte se ut som du. "Vem fan i helvete vill identifiera sig med det här? Vill någon se ut så här?" - det är INTE OKEJ av Katrin att skriva så här. Det är helt okej att tycka som hon tycker, alla har vi frihet till egen åtsikt, men man hänger inte ut någon på det här sättet. PUNKT. 
 
/ En provocerad Sofia
 
 
SATS skrev en statusuppdatering på facebook om detta idag idag, riktigt bra! Heja SATS och heja Josephine!

Kommentarer
Postat av: Klaudia

Vad ska man säga?
Sjukt pinsamt om nån frågar mig!
Patetiskt rent av.

Finns Inget frispråkigt med det här över huvud taget, bara idioti!

Svar: Jag håller med; hon är både pinsam, patetisk och idiotisk när hon skriver så här...
NEJtillkolhydrater

2012-11-06 @ 19:12:16
Postat av: Annie

USCH! Jag brukar tycka hon är rolig och härlig ibland men fan vad arg jag blev när jag såg det hon skrivit! Man kan faktiskt träna utan att ha målet att gå ner i vikt!

Svar: Ja men precis, alla tränar faktiskt inte för att rasa i vikt, som Katrin verkar utgå från... Tycker det är härligt att se att folk är nöjda med sin kropp och att man tränar för att MÅ bra :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-06 @ 19:22:57
Postat av: Caroline

herregud vilken dum människa! Blir så förbannad när man läser detta!!

Svar: Ja men eller hur! Usch för Katrin, ska bojkotta henne nu..... ;)
NEJtillkolhydrater

2012-11-06 @ 19:57:48
URL: http://www.onyx.se/caroline
Postat av: Anonym

Ja usch hon gör allt för att provocera alltså! Hennes bok är ju också inne på det spåret.
Dock tänker jag tyvärr också att man borde ha som mål att vara mer fit efter 13 års träning. Samtidigt har alla egna mål och jag antar att Sats har andra reklambilder med olika sorters människor.

Svar: Ja, både hennes bok, hennes webshop och hennes blogg går ju i den andan.. Tråkigt! Det beror ju helt på varför man har tränat under dessa 13 år, och det står ju egentligen bara att hon varit medlem sedan 1999, ingen vet ju hur ofta eller hur mycket hon har tränat.. Precis som du skriver har vi ju alla olika mål med träningen :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-06 @ 20:32:02
Postat av: Klaudia

Målet med träning kan väl vara just det: Träning.
Eller motion om man så vill.
Inte i syfte att bli fit, utan för att hålla kroppen igång, hålla sig i rörelse. Vara aktiv.
Många tänker nog inte på att alla inte har som mål att bli fit. Eller att man har ett "mål" överhuvudtaget.

Jag tillhör skaran som tycker det är roligt ned träning. Oavsett "mål"! :o)

Svar: Kan inte annat än att hålla med dig Klaudia :) Bra skrivet!
NEJtillkolhydrater

2012-11-06 @ 21:00:47
Postat av: Jessica

Till Anonym: Jo visst kanske resultatet förväntas vara bättre efter 13 år men det är ju också bara om man går in för det.
Sen finns det faktiskt en hel del mediciner och andra faktorer som kan spela in i hur det blir.
Själv går jag på en del mediciner som gör att det nu är svårare att tappa i vikt och jag har gått upp 25 kg sen jag började med dom även om jag har tränat 4-5 pass i veckan, cyklar oftast 2 mil om dagen till och från jobbet utöver det större delen av året. Så nej det är inte självklart att man får resultat bara för att man tränar bra.

Sen blir jag mest arg på mig själv för att jag låter mig provoceras av Katrin när det är just det hon är ute efter.

2012-11-07 @ 05:36:57
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag gillar henne STARKT! Älskar människor som är raka - men inte på andras bekostnad! Detta är så långt ifrån okej man kan komma..men jag tänker inte ens kommentera det, för hon Vill ju att alla ska snacka om det!

Svar: Precis, det är ju det värsta... Hon var ute efter att provocera och få publicitet och det är ju exakt det hon får... Men det är svårt att inte bli upprörd alltså, när hon gör sånna personangrepp.. Gillar också henne annars men nu sjönk hon rejält!
NEJtillkolhydrater

2012-11-07 @ 12:18:31
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0