Och vinnaren är....

I måndags utlyste vi en "tävling" här på bloggen där vinsten var ett signerat exemplar av Kostdoktorns bok Matrevolutionen. Idag har det blivit dags att kora en vinnare! Till alla er som kommenterade inlägget: tack för era fina berättelser och förklaringar om varför just ni ville vinna boken. Om vi hade haft möjlighet hade vi skickat ett exemplar till er alla! Till er som tyvärr inte får det signerade exemplaret; hos Bokus kan ni köpa den för bara 41 kr - och vi kan verkligen intyga att det är väl värt pengarna!
 
Men, dags att utse vinnaren. Och vinnaren är....... KAROLINA med motiveringen: 
 
"Då jag har/haft ett sjukt förhållande till mat försöker jag göra allt för att bli klokare och hitta den alldeles rätta formeln för mig att äta för att må bra. Jag vill även sprida kunskapen vidare och kunna förklara för andra hur viktig maten är och hur den påverkar våran kropp och vårat sinne. Jag vet att denna boken är helt fantastisk (har lyssnat på nåt kapitel av den men har jättesvårt att koncentrera mig) så jag skulle bli så fantastiskt lycklig över att få vinna den. Den är alltid upptagen på biblioteket och några slantar över har jag inte just nu. Jag vill hjälpa andra och med hjälp av den här boken vet jag att jag kan finna rätt ord och kost för att visa andra! Jag vill sprida denna kunskap och jag vill att alla ska förstå! Dessutom kommer jag kunna låna ut boken för att sprida kunskapen. Jag håller alla tummar och tår för att få vinna! Tack för mig :) Kram!"
 
Stort grattis till dig Karolina! Vi har skickat ett mejl till dig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0