Olika typer av träning

Veckans utmaning har ju varit att få ihop 5 träningstimmar. Då mitt gymkort gick ut förra veckan och jag har varit lite osäker på vart jag vill träna i fortsättningen har jag fått hitta andra former av träning. Jag har varit i badhuset två timmar, tränat hemma en timma och tränat med mitt Wii Fit i en timma. Det är faktiskt riktigt bra; man kan träna både muskelstyrka, yoga, aerobic, balansövningar och lite annat skoj. Tar man i ordentligt kan det bli ett jäkla träningspass! Jag tränade några muskelövningar, körde step, rockade rockring som en galning och massa annat. Jag tror att det är A och O med träning - att variera sig. Men jag tror att det får bli ett år till på Friskis och Svettis - så ikväll blir det nog gymmet igen!
 
PS. Ikväll kommer nya utmaningar inför nästa vecka. Glöm inte att skriva till oss om ni har förslag på utmaingar som ni vill se oss sätta tänderna i!
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0