Snabbmat

Idag var jag effektiviteten själv. Direkt efter jobbet åkte jag och handlade, hem en snabbis, ner till bion för att se Breaking dawn part 2 (såå bra!), hem, laga mat snabbt som attan och sedan bänka mig vid Grey's kl nio. Pust. Hade verkligen inte oceaner av tid till att laga mat. Så jag köpte en färdiggrillad kyckling (vet att kryddningen inte är toppen men orkar ärligt talat inte bry mig) och ett blomkålshuvud. Jag kokade blomkålen och mosade den sen tillsammans med en klick ghee, olivolja, salt och vitpeppar. Några gurkskivor till det och middagen var serverad!

Det blev kanske en lite stressig eftermiddag men vilken onsdag ändå! Edward Cullen, snygga läkare och nu innan jag somnar blir det 50 nyanser av Christian Grey i bokens värld. Måste se till att slockna innan halv tolv för att få ihop mina sju timmars sömn!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Låter ju som en perfekt kväll :)

Svar: Det var det faktiskt :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-15 @ 09:41:10
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0