VECKA 47

 
Det är söndag igen och dags för nya utmaningar. Har ni sovit ordentligt i veckan? Man får sig verkligen en tankeställare när man inser hur lätt man prioriterar bort just sömn. Inte så konstigt kanske, det finns ju roligare saker man kan göra än att sova, men det är viktigt

Nu så fortsätter vi en vecka till med att vi har samma utmaning. Den är nästan lite omvänd från förra veckan för i veckan som kommer så ska vi se till att komma upp ur sängen i tid. Vi ska nämligen morgonträna! Att röra på sig är nämligen det perfekta sättet att starta dagen på. Sen är det ju så att det är lätt att planera in saker på eftermiddagen som gör att man inte "hinner" träna, därför är det perfekt att få det gjort det första man gör. Det kan vara både power walk och gymmet, det är inte så noga, men det ska göras innan jobbet. Och eftersom vi båda oftast är på jobbet kl 8 så gäller det att masa sig upp i ottan! Men det går bara man vill, nu kör vi!

(Glöm inte att ni kan kommentera om ni vill utmana oss med någonting, vi väljer nya utmaningar varje söndag)




Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hur lägger man till såna "gubbar" på sina påminnelser??
Känns som jag missat nåt... ha ha

Svar: Det finns en app som heter Emoji free, i den finns det massor av roliga symboler :) Gratis att ladda ner & sen lägger man till som utländskt tangentbord. Good luck! :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-18 @ 22:48:02
Postat av: Hanna

Iam IN!! Måste kanske gå och lägga mig då innan det blir morgon:P

Svar: Härligt! Heja heja! Och kul att du länkar ;) Nu hoppas vi att många hänger på!
NEJtillkolhydrater

2012-11-19 @ 00:37:25
URL: http://www.hannakjonsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej igen!
Länkade till er på min blogg. Antar att ni inte har någonting emot det:P!

2012-11-19 @ 00:53:06
URL: http://www.hannakjonsson.blogg.se
Postat av: Josefin

Vart precis ute på 8 km powerwalk/jogging, sååå himla skönt! :)

Ha en bra måndag!

Svar: Bra start på dagen! Härligt jobbat :) Och ha en fin dag du också! / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-11-19 @ 06:17:25
URL: http://josefinenokssons.blogg.se/
Postat av: Klaudia

Jag har gubbarna på mobilen redan, vet bara inte hur jag kan lägga till en på just påminnelser! What To do?? :o)

Svar: Haha okej. Gå in som att du ska ställa in ett alarm. Det är under Etikett som du kan välja text eller symboler eller vad du vill ;)
NEJtillkolhydrater

2012-11-19 @ 09:02:07
Postat av: Klaudia

Jaaaa, men självklart! Säger jag nu när jag vet, ha ha.
Tack för hjälpen!

2012-11-19 @ 14:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0