10 dagar....

Okej, idag är det tionde dagen på Paleoutmaningen. Paleo-maten är inga problem för mig, jag saknar inte mejeriprodukterna så fasligt mycket ändå. Men jag bestämde ju samtidigt att hålla upp med cola light hela Paleo-månaden. Och jag ä-l-s-k-a-r cola light. Jag är fullt medveten om att det är dåligt för kroppen med alla sötningsmedel & E-nummer men det är ju så gott. Idag skriker min kropp efter ett glas. 10 jäkla dagar utan något så gott... Why god, why?!

 

Men jag står emot. Med en kämparglöd som aldrig förr. 30 dagar utan cola light vore rekord & jag älskar rekord ;)

 

/Sofia

(Så här ser det ut i min hjärna idag....)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kämpa på! Efter 30 dagar kanske du inte ens är sugen :)

Svar: Jaa, jag kämpar minsann på... :) Kommer inte ge upp!
NEJtillkolhydrater

2012-10-30 @ 13:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0