Dricka eller inte dricka....

Ni som har hängt med här ett tag vet att jag är svag för Cola Light. Jag vet att det inte alls går i linje med LCHF och jag är fullt medveten om att det inte är bra alls för kroppen. Det är min last i livet, så att säga.
 
Sedan en och en halv vecka tillbaka har jag levt ett extremt strikt lchf-liv. Ägg, kött och bea-sås och så blev det lite sallad på helgen för att lyxa till det. Jag valde också att inte dricka nån lightläsk alls, ni vet ju vad det där med allt eller inget innebär för mig...
 
Men nu är jag så sjukt sugen på en iskall cola light. Och det står en i kylen. Och skriker efter mig. Och så är det Grey's Anatomy premiär ikväll, skulle ju sitta fint att knäcka en burk lagom tills det bröjar klockan nio...
 
Ska jag? Ska jag inte?!?
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är imponerad över att du inte drack den :) Tusen tack för en mysig kväll igår!

Svar: Jag är också imponerad ;) Tack själv fina du! <3
NEJtillkolhydrater

2012-10-04 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0