Festligheter

Igår firade vi som tidigare nämnt min underbara mamma som fyller 50 år nästa vecka. Av någon anledning lyckades jag bara få med efterrätten på bild. Men hon bjöd i alla fall på pastasallad men hade gjort en liten sallad till mig & Angelica och till en kille som är glutenintollerant och till detta fanns de ljusa bröden jag bakat. Efterrätten för oss lchf:are innebar bär, vispad grädde och kokosrutor. Min mamma som alltid sockrar grädden hade så klart fixat en bunke utan socker :)

Jag har ju nämnt detta innan men jag känner mig så otroligt lyckligt lottad med en så stöttande omgivning när det kommer till kosten. De frågar alltid vad jag kan äta och anpassar maten så att det ska funka för mig. Det är guldvärt!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad lika ni är! :) Och jag måste bara prova dina kokosrutor, ser såå goda ut! Men det får bli om några veckor när mitt gips är borta!
Ha en fin söndag! Kram

Svar: Kokosrutorna är verkligen jättegoda :)
NEJtillkolhydrater

2012-10-07 @ 11:47:25
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0