Gäller att passa på...

Från och med söndag är det ju paleo och zero mejeriprodukter som gäller. Det blir nog ingen lätt match, jag och Jonna kommer definitivt få peppa varandra ordentligt under dessa fyra veckor! Så nu under veckan gäller det ju att passa på. Idag gjorde jag fetaostbiffar och mumsade även i mig lite groks nu till kvälls-snacks. Innan jag körde igång med LCHF åt jag ju en stor påse med naturgodis och käkade mc donalds typ två kvällar i rad. Bara för att jag kunde men snart inte skulle kunna... Under veckan får det nog blir någon god gräddsås också. Kanske blomkålssoppan... 
 
Köpte ekologisk fetaost, varför välja något annat när det finns ett sånt här alternativ? Så värst mycket dyrare är det faktiskt inte. 
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Annis

Köper alltid ICAs ekologiska fetaost, tycker det är den godaste av alla.
Go Soffi!!!//kram Anna

Svar: Jag har börjat köpa mer och mer ekologiskt faktiskt. Dels känns det som att det är bättre mat, såklart, men sen känner man sig lite "duktig" också och det känns bra ;D
NEJtillkolhydrater

2012-10-16 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0