Härliga söndag

Min helg har varit väldigt lugn och fin. Man behöver det ibland, även om det gör att man känner sig lite gammal. Nu på eftermiddagen tog jag en promenad längs vattnet med fina Liv. Vi fick ihop hela 8 km var samtidigt som vi fick tid att umgås. Att gå ut och gå är verkligen den nya fikan!
 
På vägen hem köpte jag gul lök, det enda som fattades för att jag skulle kunna göra blomkålssoppan som Sofia skrev om häromdagen. Jag insåg dels att det är grymt gott med soppa och dels att jag behöver köpa en större gryta. Jag var nästan lite rädd att jag skulle ha soppa i hela köket efter mixningen men det gick galant! Ni måste verkligen testa den här soppan!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0