Hej från hufvudstaden (nästan)

Hur mår ni mina små blöggisar? Jag har lite dåligt samvete för att jag inte alls haft tid för er. Här på Lidingö är det mycket information på kort tid och man blir riktigt trött i huvudet! Också många trevliga kollegor från andra kontor och goda middagar. Vi blir verkligen matade här vill jag lova! Det är hotellfrulle, fika på förmiddagen, lunch, fika på eftermiddagen och så trerätters på kvällen. Jag äter såklart inte vid alla dessa tider och jag försöker undvika så många kolhydrater som möjligt men det blir ju inte som hemma.. Som tur är finns det också nötter att välja på och inte bara söta kakor!

För att vi ska hinna röra på oss hade vi också två timmars lunch idag! Vi passade på att ta en femkilometare i skogen och längs vattnet. Riktigt härligt var det efter all tid i skolbänken. Ida, som också är från Göteborg, tog täten i skogen.. ;)

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0