Inspirationsdag i Borgstena 13:e oktober

Min kära vän & kollega Anna har satt upp en lapp här på jobbet om att det är inspirationsdag i Borgstena (ett litet samhälle utanför Fristad där jag jobbar, som i sin tur ligger en bit utanför Borås) nästa lördag. "För dig som älskar att träna", står det - sounds good! Först kan man gå på Body Jam, som verkar vara någon typ av dans. Sedan kan man köra Crossfit och därefter även en föreläsning om kost & motion. Det hela kan sedan avrundas med Yoga. På plats finns också en minimässa med inriktning friskvård och hälsa. Är man medlem i Ljungs GF är det gratis, annars får man allt detta för endast 100 kr!

Platsen är alltså Borgstena Allhall, datumet är lördag 13:e oktober och det drar igång vid 10.00.

Jonna, Frida, Moa, Angie (och alla som känner sig manade) - hänger ni med eller? Jag tycker det låter som ett perfekt sätt att spendera en lördag!

/Sofia


PS. Cola lighten står kvar i kylen. High five!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du kunde stå emot! Själv åt jag russin och nötter igår. Inte godis men inte så lchf heller. Mår inte bra i magen idag! Så onödigt!

Svar: Jag är faktiskt rätt nöjd med mig själv :) Hoppas magen blir bra snart, bara att ta nya tag!
NEJtillkolhydrater

2012-10-04 @ 09:14:42
Postat av: Frida

Jag tycker att föreläsningen om kost & motion vore roligt att gå på. Ska fundera :)

Svar: Tycker ABSOLUT vi ska gå på föreläsningen i alla fall. Vi får prata mer om detta :)
NEJtillkolhydrater

2012-10-04 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0