Life is good

Sedan jag började med LCHF i slutet av januari har jag inte fuskat alls i den bemärkelse att äta något med mycket socker eller stärkelse. Jag har inte ätit potatis, pasta, ris, vanligt bröd, godis, chips eller något sånt. Jag känner inget som helst behov av det. Däremot har jag mina "unna-mig" dagar. I lördags hade jag en sån kväll. Angelica hade med sig mandelsmör hit och 86%ig choklad. Jag hade 70%ig choklad med smak av hallon och kokos. Jag hade aldrig testat det innan men en bit mörk choklad med en klick mandelsmör var ju farligt gott! Jag förstår inte hur det mandelsmöret endast kan innehålla rostade mandlar! Inga tillsatser eller annan skit - nada. Det är ju fantastiskt. Efter några bitar av kokos- och hallonchokladen också var jag ordentligt mätt i magen. En härlig "unna-mig" kväll tillsammans med världens bästa Angelica.
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0