Makrill i tomatsås

Jag gillar fisk väldigt mycket men hade trots det aldrig i mitt liv ätit makrill i tomatsås - innan idag. Tänkte att det vore bra om jag gillade det, går ju både fort och är nyttigt, så jag köpte hem ett tre-pack. Det var ju också en bonus att jag hittade en sort utan tillsatser på första försöket. Och om man bortser från lukten (som är identisk med kattmat) så var det faktiskt rätt gott. Ingen smaksensation men bra om man vill ha ett snabbt mellanmål eller  så skulle jag kunna tänka mig en burk till frukost. Innehåller ju varken mejerier eller speciellt många gram kolhydrater (3,5 gram per 100 för att vara exakt) - tummen upp!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0