Middag nummer 1

I söndags gjorde jag det enkelt för mig när jag skulle käka Paleo-middag nummer ett. Grillad kyckling (är ni förvånade?), sallad med babyspenat, gurka, avokado och egengjord majonäs. Lägger upp recept på majonäsen senare idag eller imorgon!
 
Vi får väl se hur lång tid det dröjer innan man börjar sakna saker i paleo-kosten som man är van vid att få äta med LCHF. Jag proppade verkligen i mig ost i lördags så det lär jag inte bli sugen på än på ett tag i alla fall...
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag hittar bara grillad kyckling med socker i kryddningen. Hittar du utan? Jag har kört på att inte äta skinnet, där kryddan sitter, fungerar det tro? =) Tack för inspiration! kram!

Svar: Hej Filippa! I ärlighetens namn har jag inte brytt mig om det, givetvis vore det optimalt att hitta någon utan eller helt enkelt göra själv, men det finns inte alltid tid för det för mig.... Det borde ju funka att inte äta skinnet men det är ju där i fettet sitter och det är ju så gott ;) Kram!
NEJtillkolhydrater

2012-10-24 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0