Nötytterfilé

Godmorgon!

Igår regnade det (givetvis) på morgonen så jag skippade morgonpromenaden och sedan jobbade jag ända till klockan åtta på kvällen och var helt slut när jag kom hem. Så det blev första dagen på länge utan powerwalk, så kan det bli ibland. Idag blir det i alla fall gymmet efter jobbet!

Till middag igår blev det delikatessmörad nötytterfilé. Skar den i rätt tjocka bitar, kryddade med salt och svartpeppar och stekte i ordentligt med smör i min nya stekpanna. Efter veckor av kyckling och biffar var detta gudomligt för smaklökarna, så jäkla gott kött verkligen! Till detta blev det en klick smör och bea-sås. Allt very, very low carb.

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0