Sjukstuga

Hur kommer det sig att man alltid blir sjuk när det passar som sämst? Jag har feber, ont i halsen och ont i huvudet. Kul va? Har mest sovit hela förmiddagen men nu blir det en film för att fördriva tiden lite. (ICE AGE 4 om ni är bryr er - ja jag är ett barn). Dricker lite chaithé med grädde också för att få i mig något varmt. Det är sååå tråkigt att vara hemma såhär!

Btw; om ni har några tips på huskurer om man vill skippa halstabletter med en massa socker eller sötningsmedel i så är jag öppen för alla förslag!

/Jonna

 


Kommentarer
Postat av: Paula

Te med ingefära och citron i, riv ner lite extra av både citron och ingefära så får du en vitaminbomb utan dess like. Krya på dig!

2012-10-08 @ 13:50:40
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Hanna

pressa vitlök och ingefära och ät med sked. starkt och äckligt men lindrande!
sen te med citron och ingefära :)

2012-10-08 @ 18:03:10
Postat av: Sara Björk

Krya på kram kommer här i alla fall! =)

Svar: Tack! Skickar tillbaka en till dig :) Hoppas du mår så bra du kan efter operationen!
NEJtillkolhydrater

2012-10-10 @ 08:43:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0