Tack Linda!

Ikväll har jag varit på kalas hos min fina storasyster Linda som fyller 32 år på söndag. Hon bjöd på caesarsallad, kyckling, fläskfilé, potatisgratäng för Ja-sägarna och brieost. Till efterrätt hade hon varit helt fantastisk och gjort en LCHF-cheesecake med bär. Jag ska be henne om receptet så att jag kan dela med mig av det till er för det var verkligen riktigt gott. Förutom god mat bjöd kvällen på sjukt många skratt och sällskapsspel!
 
Imorgon mellan 10:45 och 12:15 är jag på ett pass på gymmet och svettas sönder, förmodligen. Min vän Sofia har lurat med mig på Indoor Walking/Cirkelgym. Får se hur detta går.. Efter lunch åker jag och Angelica till Göteborg för att hänga med Jonna. Känner i hela kroppen att det här blir en bra helg - ingen tvekan om saken!
 
/ Sofia 
 
 
PS. Tack för alla frågor från frågestunden idag! Fortsätt fråga om ni vill, vi försöker svara under helgen :)

Kommentarer
Postat av: Linda H

Heej!!!

Jag var också på det passet idag men var så inne i min värld, hade jag "sett" dig så hade jag självklart gått fram och sagt hej och berömt eran fina blogg för jag gillar den verkligen :)...

HA en fortsatt fin helg, Kram Linda

Svar: Hej Linda! Nämen så roligt :) Visst var det ett härligt pass! Om vi är på samma pass någon mer gång får du gärna säga hej om du känner igen mig :) / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-10-20 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0