Träningslust

Efter två träningspass igår (varav ett lite jobbigare och ett lite trevligare) så var jag riktigt trött. Jag hade också ordentligt med träningsvärk från passet i måndags så jag bestämde mig för att idag skulle få bli en vilodag. När man tränar på morgonen måste man se till att få i sig en ordentlig frukost efteråt. Det fick inte jag och det kändes hela dagen. Jag hade ingen som helst energi och orkade knappt sätta ena foten framför den andra när jag gick hem från andra gympasset. Men som det kan vända! Idag när jag skulle avboka kvällens MRL så kände jag mig helt plötsligt väldigt sugen på att träna. Jag lät bokningen ligga kvar och nu har jag precis varit på gymmet. Det innebär att jag hunnit med fyra gympass på fyra dagar - jag är stolt över mig själv! Perfekt att komma in i träningen nu i samband med paleomånaden. Man kanske inte kan räkna en ynka bra vecka som att "komma in i det", men jag är ändå nöjd. Min tanke är nämligen att också försöka vara lite extra duktig på att röra på mig dessa fyra veckor. Det skadar ju aldrig... ;)

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad härligt det låter! :)

2012-10-19 @ 09:28:08
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0