Vapiano etc

Jag har ju varit i närheten av Stockholm hela veckan utan att faktiskt njuta av just Stockholm. Därför passade jag på att stanna en natt extra för att hälsa på min kompis Carin som precis flyttat hit. Idag blir det förhoppningsvis en massa shopping och igår var vi på Vapiano och käkade och sen ute och drack vin. Det blev en caesarsallad med dubbel kyckling för mig till middag och den var riktigt god! Mycket parmesan precis som det ska vara ;) Hoppas ni har en fin lördag kära vänner!

/Jonna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ceasarsallad - vad annars? :D

Svar: Haha, ellerhur?! ;)
NEJtillkolhydrater

2012-10-08 @ 23:15:16
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0