@ 100-bussen

Jag sitter i detta nu på bussen mot Borås. Ska hem och fira mina föräldrar som fyller år i dagarna.. Eller för att vara noga så fyller min mami år idag, så grattis till henne! Jag måste säga att jag verkligen längtat efter den här helgen. Eftersom jag var iväg med jobbet hela förra helgen ska det bli riktigt skönt att bara ta det lugnt ikväll och hänga med la familia!

Gårkvällen bestod för övrigt av en after work för min del. Jag var med några kompisar på Lounge(s) och drack vin och åt lite grillbuffé. Jag var inte så jättehungrig men tog ändå en tallrik och åt det jag kunde. Man får kött, potatissallad, vitkåls-/morotssallad & någon form av ketchup/chilisås. Jag käkade såklart bara köttet och vitkålssalladen och kan inte annat än att rekommendera det. Både gott och himla trevligt faktiskt och helt okej med halva priset i baren! ;)

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Torhild, 85

Riktigt trevlig kväll, får göras om snart!! (btw glömde du ju nämna det bästa med kvällen, som ju faktiskt var AMAZING!!!)

Svar: absolut! och haha, jag tänkte skriva om det men fick liksom inte ihop det på något bra sätt. så coolt är det ju liksom inte?! haha ;)
NEJtillkolhydrater

2012-09-22 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0