Att kurera sig

Vilken respons det blev på gårdagens inlägg! Roligt att höra vad ni andra tycker och tänker om det hela.
 
Jag är hemma från jobbet och är sjuk idag också. Febern vill verkligen inte ge med sig! Jag åt tre smörgåsar till frukost i morse och drack en kopp te med grädde i. Resten av dagen tänker jag ligga i soffan, ha Sex and the City-marton, läsa den sjukt dåliga tidningen Hänt Extra, dricka cola light (det där med att bara dricka det på helgerna gäller INTE när man är sjuk..) och äta sockerfri glass och chokladmuffins som jag bakade igår (skriver om dem senare). Jag har ju stora planer på att skippa sötningsmedel och allt sånt där skit så mycket det bara går, men det får helt enkelt ske när jag är frisk...
 
/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, krya på dig!! :(

Svar: Tack så mycket!! Är grymt trött på att vara sjuk, blir såå rastlös...
NEJtillkolhydrater

2012-09-19 @ 13:14:05
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se
Postat av: Hanna

Krya på dig!
Jag har blivit riktigt förkyld men försöker kurera med mycket ingefära, citron och vitlök. Usch vad tråkigt det är att vara sjuk!

Svar: Det måste vara bland det tråkigaste som finns... Ja, man får göra vad man kan för att komma på bättringsvägen, alla sätt är bra förutom de dåliga ;D
NEJtillkolhydrater

2012-09-19 @ 14:14:18
Postat av: Sara Björk

Krya på dig!!! Kram

Svar: Tusen tack! :) kram
NEJtillkolhydrater

2012-09-19 @ 18:26:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

man är värd att unna sig lite när man är sjuk! hoppas att du blir frisk snart <3

Svar: Tack bästa du <3
NEJtillkolhydrater

2012-09-19 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0