Att lyssna på kroppen

Att träna är bland det bästa man kan göra för sitt välmående. Man blir piggare, starkare, gladare, känner sig snyggare och mår helt enkelt bättre. Man märker framförallt hur bra man mår av att träna när man inte gör det. Jag har inte rört på mig på hela helgen då jag känt mig lite småförkyld och krasslig. Det är sååååå tråkigt! Idag skulle jag testat Kettlebells men insåg att jag nog var tvungen att hålla mig till nästa vecka. Man ska trots allt inte utmana ödet, jag har verkligen inte tid till att bli sjuk nu..

För att kurera mig lite dricker jag black organic chai med grädde! Om ni gillar chailatte och inte har smakat på det här théet så har ni verkligen missat något! Sjukt gott!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0