B-l-ö-t-t

En normal människa som kommer hem från jobbet vid sju-tiden och kollar ut genom fönstret och konstaterar att det är jäkligt ruggigt ute, hade förmodligen tagit sitt förnuft till fånga och stannat inne i värmen och myst ner sig i soffan. Det måste vara nått fel på mig för jag snörade på mig dojjorna och begav mig ut på en 7 km lång powerwalk. Regnet fullkomligt öste ner på mig & jag insåg ännu en gång att jag borde köpa regnkläder... I Borås kan man nämligen inte skippa promenaden varje gång det regnar för det regnar typ 365 dagar om året här. Såg ut som en blöt katt när jag kom tillbaka hem!

Eftersom jag tog lite sovmorgon imorse hade jag några kilometer att ta igen, planen är att gå en timma varje dag. Imorgon ringer kl kvart över fem så är det dags igen...

Mitt & Fridas "Fuck Cancer"-armband kom med posten idag och så köpte jag ett Rosa bandet - alla kan vi bidra med något!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Lchf Balans

Duktig du, nu blev jag motiverad att ta en promenad trots dåligt väder :) Pepp ;D

Svar: Härligt!! :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-26 @ 13:14:18
URL: http://lchfbalans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0